[اینفوگرافی]: بازاریابی محتوایی vs تبلیغات سنتی!
در تعریف بازاریابی محتوایی گفتیم:
کاری کنید که مخاطبتان چیزی را که برایش به نمایش می گذارید، با لذت ببیند و بشنود و حتی اسمش را تبلیغات (آنگونه که اسمش بد در رفته) نگذارد! ولی در نهایت از شما خرید کند یا نامتان را بهتر به خاطر بسپارد.
و حالا در این اینفوگرافی قصد داریم تا به برخی از تفاوتهای بازاریابی محتوایی و تبلیغات سنتی نگاهی بیندازیم. پس این شما و این هم «بازاریابی محتوایی vs تبلیغات سنتی!»؛
بازاریابی محتوایی vs تبلیغات سنتی!
متن اینفوگرافی:
محتوای سودمند مانند:
- مقالات بلاگها
- پادکستها
- اینفوگرافیها
- ویدیوها
- دستورالعملهای قابل دانلود
مزیتهای بازاریابی محتوایی:
- جذب مشتری، گاها فقط با مقاله خوب
- ایجاد جایگاه ذهنی برند، در مخاطب
- اعتمادسازی برای مشتریان
- استفاده دیگران از مطالبتان و لینک دادن به شما به عنوان منبع
برخی از ویژگیهای تبلیغات سنتی
- حمله به مخاطب، هنگامی که به انجام کاری مشغول است!
- جلب توجه برای چند لحظه کوتاه!
- ایجاد مزاحمت، به جای پیشنهاد چیزی ارزشمند
- هزینه کمرشکن!